Nire urtebetetzea

 



Azkenean nire urtebetetzea iritsi zen, abuztuaren 27an. Goizean aitona-amonen etxera joan nintzen haiekin egotera eta ospatzera. Ondoren, arratsaldean, geratu nire lagun guztiekin eta primeran pasatu nuen, eguraldi ona egin zuen bezala hondartzan egon ginen eta padelsurf egitera joan ginen denak batera. Irlaraino joan ginen eta gero itzuli egin behar izan genuen eta primeran pasatu genuen.

Gero, arratsean, elkarrekin afaltzera joan ginen Telepizzan, eta pizza batzuk hartu eta hondartzara joan ginen. Super polita izan zen egunsentia ikusi genuen eta gero hondartzan bainatzea erabaki genuen. Gero izozki-dendara joan ginen izozki baten bila eta primeran pasatu genuen.

28 goiean, nire urtebetetze bazkaria izan nuen nire familia guztiarekin, egun horretan ere nire lehengusinen urtebetetzea zelako, orduan beti ospatu genuen elkarrekin. Bazkaltzera joan ginen gizartera eta han egon ginen egun osoan, primeran pasatu genuen.



Comentarios