Oza kanpamentua



 Uztailaren hasieran, nire taldekoak eta ni Ozara joan ginen, primeran pasatu genuen. Joan ginen egunean ilusioz beteta geunden, eta gogo handia genuen. Kanpin-dendetako taldeak primeran zeuden, gure taldeko guztiak elkarrekin baikeunden, baina egun batean euria hasi zuen eta denda inbaditu eta beste batera aldatu behar izan genuen.

Egun batzuetan txangoak egiten genuen, eta besteak kampaneduan geratzen ginen. Hiru txangoak baino ez genituen egin, baino bat hiru egunekoa zen, lo sakuak eramaten genituen eta kanpoan lo egiten genuen, oso ondo zegoen, baina nik bakarrik gau bat egon nuen zeren gaixorik nengoen eta kanpamenduan geratu behar izan nuelako. Nik nahiago nuke kampamenduan geratu, txangoak mendiak igo eta oso nekatutak bukatzen zelako, bero ikaragarri egiten zuelako

Gero, azken egunotan kanpamentuan geratu genuen eta egun osoan jolas asko egiten genituen. Azken egunean, DBHko eta batxilergoko lehen mailako guztiak elkartu genuen eta taldeko jolas batzuk egin genituen, primeran egon ginen. Azkenean, etxera itzultzeko gogoa genuen, 12 egun oso luze eta gero oso nekatutak genudelako.

Comentarios